Detta är vår grymma öppna grill, man kan både grilla vanligt, köra lite smash eller liknande med stekbordet, det går även att använda grillspett och rotiserie.
Grillen kan stå ute året om utan något skydd, dock så rekomenderar jag att ta in gallerna under vintern.